W dobie globalizacji, firmy oferujące stronę tylko w języku polskim ograniczają zasięg swojego działania. Jedyną przeszkodą przed posiadaniem strony w kilku językach (a przynajmniej po angielsku) jest brak osoby, która się tym zajmie i namówi szefa do poprawy wizerunku. Jeśli jesteś właścicielem, myśl globalnie i przestań narzekać na polski rynek.
3 zalety przetłumaczonej strony internetowej
Zasięg działania
Firmy nie rozwijają się, bo ograniczają swoją działalność jedynie do polskiego rynku. Pomyśl o zyskach z nawiązania współpracy z firmami w bogatszych krajach i sprzedaży produktów na cały świat. Działaj jak najlepsze przedsiębiorstwa i zainwestuj w jeden ze sprawdzonych sposobów rozwoju. Nikt nie kupuje produktu, który nie jest dla niego przydatny. Dlaczego masz wydawać pieniądze na przetłumaczenie strony www szczególnie teraz, gdy każdy mówi o kryzysie? Ten wydatek jest jednorazowy, a pozwala na uzyskanie wielokrotnie większego zasięgu działania.
Popraw wizerunek swojej firmy
Strona firmowa w kilku językach wpływa pozytywnie na jej odbiór także w kraj. Ludzie od razu zaczynają ją postrzegać w inny sposób uważając, że firma ma znacznie większy zasięg. Jeśli ograniczysz się jedynie do zakresu lokalnego, nie będziesz mógł zarabiać prawdziwych pieniędzy. Pomyśl, jak pozyskać klientów z najbogatszych krajów lub sprzedawaj na masową skalę na Wschód. Nie osiągniesz tego, gdy nie otworzysz się na cały świat. Na pewno zgodzisz się ze stwierdzeniem, że każdy klient jest potrzebny i wartościowy, dlatego nie możesz zamykać przed nimi drzwi. Zostań liderem na rynku.
Tłumaczenie zmniejsza koszt prowadzenia biznesu
Największym problemem rozwijających się biznesów jest dział obsługi. Gdy firma podbija nowe rynki, ludzie dzwonią z zapytaniami dotyczącymi usług lub produktów. Można uniknąć tego problemu, dzięki tłumaczeniu informacji, które pomogą odbiorcom. Jeśli stworzysz dział FAQ w kilku językach, znacznie zmniejszysz ilość telefonów i e-maili.